Palvelemme sinua seuraavasti: Novo Nordiskin tuotteita koskevat kysymykset puh. 0800 122 566 (arkisin klo 9-14) ja novoinfo@novonordisk.fi Norditropin®-valmisteen neulatilaukset Tilaukset voi lähettää osoitteeseen norditropin@tamro.com. Liittäkää viestiin nimi- ja osoitetietonne. Esite- ja materiaalitilaukset Tilaukset voi lähettää osoitteeseen novo@grano.fi tai tilauslomaketta käyttäen.
Oletko sinä tai läheisesi kokenut haitta- tai sivuvaikutuksen Novo Nordiskin valmisteesta? Oletko huomannut, että Novo Nordiskin valmiste on viallinen?
Onko sinulla kysyttävää tuotteistamme? Asiakaspalvelu novoInfo vastaa Novo Nordiskin tuotteisiin liittyviin kysymyksiin.
Usein kysyttyä
Kun olet hakenut työpaikkaa, voit seurata työhönottoprosessin tilaa kirjautumalla profiiliisi ja valitsemalla Haetut työtehtävät
Kyllä, voit muokata ansioluetteloasi, joka sijaitsee profiilissasi, kunhan profiilisi pysyy aktiivisena järjestelmässä.
Kun olet hakenut paikkaa Novo Nordiskilla, saat automaattisen viestin, jossa kerrotaan, että hakemuksesi on vastaanotettu.
Talent Acquisition kommunikoi ehdokkaiden kanssa rekrytoinnin elinkaaren eri vaiheissa. Useimmissa tapauksissa ehdokas vähintään saa sähköpostiviestin hakemuksestaan.